شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی بولدمن پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید.
لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید لباس یا اکسسوری به موارد زیر توجه کنید :
از رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.
دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.
از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.
اکنون سفارش شما ثبت شده است !
چگونه می توانم برای خرید لباس مشاوره بگیرم؟
مشاوران تخصصی ما خوشحال خواهند شد که کلیه اطلاعات لازم جهت انتخاب و ارسال کالای مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند. برای تماس و ارتباط با مشاوران فروش به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
چگونه می توانم محصول مورد نظر خود را پیدا کنم؟
آخرین مجموعه لباس مردانه در سایت در دسترس می باشد برای خرید آنلاین کافی است از طریق دسته بندی محصولات در صفحه فروشگاه، کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را به سبد خرید اضافه کنید. اگر به دنبال یک مورد خاص هستید می توانید با استفاده از کلمات کلیدی یا کد محصول جست و جو کنید. در صورت نیاز می توانید در هر مرحله با مشاوران تخصصی ما ارتباط برقرار کنید.
اگه پرداخت اینترنتی ناموفق بود اما مبلغ از حسابم کم شد چه کار کنم؟
گاهی ممکن است در پرداخت آنلاین، به دلایل مختلف پرداخت ناموفق باشد. معمولاً در این حالت، خود بانک مغایرت را برطرف و مبلغ را به حساب عودت میدهد. اما اگر بعد از 72 ساعت مبلغ به حسابتان برگشت داده نشد، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس گرفته تا مشکل را با آنها درمیان بگذارید.
آیا از لحاظ امنیتی سایت شما مناسب است و برای پرداخت هایم مشکلی پیش نمی آید؟
وب سایت بولدمن با داشتن پروتکل امن ssl ، مسیر امنی برای پرداخت شما فراهم می کند. همچنین پرداخت های بولدمن توسط کلیه کارت های عضو شتاب با درگاه پرداخت امن انجام میشود.
چگونه می توانم هزینه سفارشم را پرداخت کنم؟
بعد از افزودن محصول به سبد خرید و ثبت آدرس درگاه پرداخت جهت پرداخت آنلاین در اختیار شما قرار می گیرد.
چگونه می توانم از وضعیت سفارشم آگاه بشم؟
ما با ارسال پیامک، مرحلهبهمرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکنیم. علاوه بر این، میتوانید با واردشدن به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه “سفارشها” از وضعیت سفارشتان خبردار شوید.
هزینه ارسال کالا چقدر است؟
هزینه های ارسال کالا با توجه به وزن محصول مورد نظر و محل تحویل کالا ، طبق تعرفه اداره پست محاسبه می گردد.
آیا می توانم سفارش خود را حصوری تحویل بگیرم ؟
خیر، تمامی سفارشات از وب سایت بولدمن به صورت اینترنتی پردازش، آماده سازی و بسته بندی میگردد و برای شما ارسال می شود. به همین علت دریافت حضوری امکان پذیر نیست.
چند روز بعد از ثبت سفارش محصولم به دستم میرسد؟
زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است.
گارانتی ها شامل چه مواردی می شود؟
اگر محصول سفارش داده شده در حملونقل دچار آسیب شود و یا خوردگی داشته باشد، باید حداکثر تا 24 ساعت بعد از دریافت آن به تیم بولدمن خبر داده تا موضوع را پیگیری کنند.
میشه در تمام ساعات شبانه روز سفارشم رو ثبت کنم ؟
بله، میتونید 24 ساعت شبانهروز و 7 روز هفته، هر زمان تمایل داشتید سفارش خود را ثبت نموده و درب منزل تحویل بگیرید.
در صورتی که سایز محصول مورد نظر متناسب نباشد می توانم آن را تعویض کنم ؟
شما میتوانید قبل از خرید محصول از قسمت راهنمای سایز، سایز مناسب خود را تشخیص بدهید و در هنگام ثبت سفارش به رنگ ، سایز و مدل مورد نظر دقت کنید. در صورتی که کالای مورد نظر پس از خریداری، سایز مناسب شما را نداشت میتوانید حداکثر تا 7 روز نسبت به تعویض کالا اقدام نمایید. برای اطلاعات از نحوه بازگرداندن کالا به صفحه رویه های باگرداندن کالا مراجعه کنید.
آیا راه بهتری برای ارتباط با پشتیبانی است ؟
بله علاوه بر تماس می توانید با ارسال پیام نیز با ما در ارتباط شوید.
معمولاً چقدر طول میکشه تا به تیکتها جواب بدید؟
همکاران ما تلاش می کنند در اسرع وقت پاسخگوی تیکت های ارسال شده شما عزیزان باشند.
چگونه می توانم با تیم بولدمن در ارتباط شوم؟
برای ارتباط ما با می توانید اطلاعات تماس ما را ز صفحه تماس با ما https://modishfit.mihanshop.com/contact دریافت کنید و یا با تکمیل فرم تماس با ما منتظر تماس از سوی ما باشید.